o nečem sasvim novom…

Uđem jutros na blog i svi mogući blogovi koje je neki neregistrovani ili neulogovani korisnik mogao vidjeti su bili od nekog bota. 2021 se uveliko bliži kraju, blogger.ba još ne zna izaći na kraj sa usranim kineskim botovima. Naprimjer staviš prilikom registracije pitanje koliko je sedam minus 2, da upiše slovima odgovor i ako je to to da se može registrovati.

Nekom liku ostavio komentar na neku budalaštinu što je pisao, pa mi počeli svi lajkovati. Vidim ja prestali lajkovi, da vidim šta je, lik obriso post.

Treba mi nekog uzbuđenja u životu…

8 0 komentara

Leave a Reply

  1. Ima li išta uzbudljivije od kineskih botova :%

    To si se znači da si se vratio na facebook!
    Gori kod mene slučaj, nekom liku komentirala u grupi kako ce napravit nesto, ovaj odma poceo komentorat kak sam divna, bla, bla i dodao me na fb. A ostalim komentatorima nije. Svakakvih frikova.
    Još malo pa će bit block.